måndag 15 december 2014

Jag har varit kär i dig så länge, längtat efter dig och trånat. 
Så länge att jag inte riktigt vet vad jag skulle göra om jag slutade känna. 
Om jag faktiskt gav upp dig.
Grejen är att du är med någon annan och en del av mig vill ju det. 
Att du ska vara lycklig och må bra. 
Men den största delen vill ta det ifrån dig. 
För det är ju mig du ska vara lycklig med. Det är ju mig du ska älska. För jag älskar dig. 
Mer än du någonsin fattat, för jag har inte sagt det. 
Jag har bara tittat, velat, bett om att bli sedd och hörd. 
Men när du skrattade med mig var det för att hon gjorde dig glad. 
När du var sådär nära och intresserad var det egentligen henne du tänkte på. 
Jag kommer alltid att hata dig för det. 
Jag vill slå dig i ansiktet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar