söndag 23 mars 2014

Perfekt söndag!



Jag älskar fullspäckade dagar och speciellt när man får träffa flera underbara människor under några få timmar! Älskar det! Först en promenad i skogen med Åsa, en kaffe i solen (och födelsedagskalasplanering) med Elli, en andra promenad med Carro och nu ska jag träffa Åsa igen för ett Challenge-pass (trots att mina ben bränner av smärta efter den här minst sagt aktiva veckan). Men åh vad jag är glad över mina vänner och allt jag har att göra. Det är första gången i mitt liv som det inte gör någonting alls att jag aldrig är i min lägenhet.
Och så går vi in i en vecka med jobb på Intersport, lite skola, studievägledning på onsdag och häng med världens bästa vänner! Jag passar på att göra det bästa av mina sista dagar som 22-åring haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar