söndag 9 mars 2014

Kaffe, vita skor och nystart

Det här med att ha ett hjärta som inte mår så bra, som har blivit trampat på och utnyttjat, det är fan så mycket värre än att bli slagen i ansiktet eller sparkad på smalbenet. Jag tycker inte ens att det går att jämföra för den där känslan som börjar innanför vänster bröst (och sedan gör en helspridning genom hela kroppen) är det värsta som finns i hela världen. 
Så nu knarkar jag Maria Mena och tror att alla ballader är till mig, jag dricker min vikt i svart kaffe med hopp om att bränna ett hål i hela känsloregistret och lägger in påminnelser i mobilen om att aldrig igen vara där jag hamnat tre gånger det senaste året. 
Så ta en ordentlig titt på den jag är just nu, för hit kommer jag aldrig mer igen. 

På med skinnjackan, pilotglasögonen, mina nya adidas performance och ut i solen. Livet är fantastiskt och alldeles för kort för att ha ont i hjärtat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar