torsdag 20 mars 2014

Hopp

Jag ska alltid tänka som ett barn, alltid tro gott om alla och klättra i höga träd. Jag vill att livet ska vara en lek, att jag ska få skratta mig igenom det och aldrig vara tvungen att vara med någon. Jag vill åka utomlands och stanna där, spela och sjunga tills den dagen då det här livet tar slut. 
Jag vill att det ska handla om att älska en annan person så mycket att hjärtat växer varje dag. Jag vill att det ska handla om upplysning och att känna sig hemma i någon annans sällskap. Jag vill lära mina barn att hemmet finns i havet och på stranden, jag vill somna under stjärnorna med brus från vågorna utanför. 
Jag vill låta människorna runt mig inspirera mig och komplettera mig. 
Jag vill åka longboard barfota och med salt i mitt hår. 
Australien omgång två? För att se om tiden är nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar