tisdag 25 mars 2014

En helt vanlig tisdag


Fullspäckad dag såhär en vecka innan jag fyller otroligt ojämnt. Jag har cyklat, träffat Frida, köpt solglasögon och jacka, present till Valdemar, musikinspirerats med en ny vän och sedan tränat med en annan. Sedan har jag fjantat en del också, för att medicinbollarna på fitness24seven är så stora att jag inte når ner till golvet när jag sitter på dem. Och hopprepen är så långa att jag får vira dem flera varv runt händerna! Plus att de typ spelade lugna favoriter i högtalarna vilket fick mig att bara rulla runt på golvet och dansa. Jag svär, nattens övervakningsvideo borde läggas ut på youtube. Den är guld! 

Sen har jag absolut gjort någonting jag borde gjort för längesen, men det får förbli hemligt ett litet tag till!



1 kommentar:

  1. Det var det roligaste gym passet någonsin hjärte! ♡

    SvaraRadera