tisdag 18 mars 2014

Den här veckan

Jag vet inte vad som kommer att hända, men någonting ligger i luften. Det känns som om det är någon slags tid för att skaka av sig gammalt och börja jaga lite nytt. Det är som att jag inte längre ser mig själv som en människa, utan bara någon slags energi. Jag inser mer och mer att det fan bara är att göra det jag vill, det finns ingen annan som kan stoppa eller dra ner mig. Jag har bara mig själv att ta hänsyn till, jag är min egen jury och min egen hejarklack. Det finns ingen som är så peppande och ingen som är så kritisk, för det finns ingen som känner mig bättre än jag. 

Jag har alltid varit otroligt medveten om alla andras kvalitéer, alla andras färdigheter, peppat järnet och därmed glömt att jag kan själv. Jag kan själv dra in musiken i mitt liv, jag kan själv ta mig härifrån och vara fantastisk. Det är klart att jag menar allt jag säger till andra, självklart har jag vänner och bekanta som är finare än allt glitter i världen. Jag har haft lyckan att träffa några av de mest unika och mest otroliga människorna på jorden. Människor som får mig att skratta tills jag håller på att kväva mig själv, människor som tar hand om mig och personer som inte bara säger att de älskar mig - de visar det varje dag. 
Jag har härmed, och för all framtid, alla möjligheter i världen att vara precis den jag vill. Jag kan leva min dröm, på en plats där jag är fri för alltid och jag kan älska och vara älskad precis så som det var menat. 
Ingen kommer någonsin att ta det ifrån mig, ingen annan person kan någonsin begränsa någon annan. Vi begränsar bara oss själva. 

Det finns en verklighet som fyller kroppen med sol oavsett väder. Det finns ett liv som är menat för varje enskild individ. Alla föddes med vetskapen om att det väntar på en och om man bara tittar med hjärtat, så kommer allt att bli bra till slut. 

Någonting händer den här veckan, jag är säker. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar